Wednesday 21 December 2011

Javanese Story =__="

Demi Kala by Muahammad Yazid

Nak dijadikan cerita pasal illustrstion ni , mase kat kelas tadi ade presentation . Dah la last week tak masuk kelas, skali ade presentation . so tanpa membunag masa , aku mengambil kesempatan cari la local illustrator . So , jumpa la Muhammad Yazid .. Aku tak tau nak describe pasal illustration ni macam mane ..
Then aku hentam la kot mane pon , dengan jadah nye aku merapu tiba2 aku cakap gamba ni  ade unsur mistik and unsur javanese.. ape yang pelik nye kat javanese tu.. ??
LOL , tapi memang ade pon unsur javanese  .. Pada mulanya aku ade kacau mamat ni kat dalam kelas, saje je la ngusik die , dah abis present katekan .. hahaha..
And this is what i got from him 
Bengong tahap gaban mamat ni , ade ke patut aku nak ade laki dari Jawa..??
Amik local sudah ler .. Tapi aku pon satu , pegi kacau mamat ni buat ape , hahahaha..
(just a joke only and just a story)

No comments:

Post a Comment