Wednesday 21 December 2011

Huhuhuhu~~ VARSITY


Varsity is the one of my favorite jacket, yawn ~~
Why? yela, just because mengikut peredaran fesyen terkini , LOL .. that's not what i mean , it's bcause i like the style yang ade kat jacket tu , i almost getting crazy with it , i don't why .. hahahaha..
lagi pon Varsity ni dah lama wujud , kat Malaysia ni , memang susah nak cari sebab Varsity ni boleh jumpa kat luar negara je , khususnya untuk student University or kolej . Dari info yang aku tau , Varsity ni dipakai oleh budak-budak basketball, football and also baseball.. huhuhu.. 
Sangat2 style .. hahahahaha..
And i got great news from my classmate, that they told me yang diorang nak buat baju , ouh oke la.. memang awalnya plan nak buat T-shirt , but plan is change.. the good news is , diorang nak buat Varsity 
Perasaan aku mebuak2 bagaikan ombak rindu , hahahaha.. ayat tak boleh blah .. Aku tak tau nak cakap cam ne , sebab happy yang amat .. bagaikan gunung berapi yang meletus , hahahaha... (boleh bayangkan tak )
Camtu la ,  betapa gila nya aku kat Varsity ni .. 
And for your information , aku letak kan Varsity ni as a my wish list , huhuhu .. kalau bole as a my birthday present , wee~~!


No comments:

Post a Comment