Sunday, 2 October 2011

Erggghhh...

hey uolzz.. subjek kita hari ni ialah.. "errgghhh..." apa yang m'buat kan aku rase nak errghhh tu ..? HAHAHAHA..
actually, aku tengah sakit tengkuk akibat tido malam tadi akibat salah bantal, haha.. aku selalu nye tido sonsang.. haha.. (i've got new habit)..
so, skarang dah dapat satu penyakit.. (ni makan nye) hahahaha..
eerrgghhhh.. dan sekarang juga aku perlukan tukang urut yang boleh tolong aku , dari semalam aku perlukan tukang urut ni.. harapan la nak mintak tolong dari kawan2, hahaha..
best nye kalau dapat mende alah ni .. huhuhu... hilang segala strees dalam pale otak aku ni, hahaha..
bila agak2 nye aku bole dapat manja kan diri ni ye.. (berangan2 dah)
HAHAHAHA... 
tapikan, errrrgghhhh... macam harapan je aku rase, huhuhu... 


hahaha.. xde ape sgt la nk post.. 
saje m'hilangkan rase bosan..
that's all :)