Wednesday 21 December 2011

THANK YOU FOR COMING =)


  As you guyz see, telah lancar nye Anugerah Filem dan Animasi Festival pada isnin yang lepas denga tarikh keramat nye 19/12/2011 yang dilancarkan oleh Datuk Yusof Haslam (asal la anak die x nak dtg). How ever, event ni dijalankan dengan lancarnya even ada sedikit kesulitan disistu (biasalah masalah teknikal) , dengan sabarnya korang still support this evet, korang setia tunggu sampai la event ni habis, thankx a lot,  but .. yang paling best cerita animasi yang belum ditayangkan oleh les'copaque iaitu cerita Pada Zaman Dahulu telah pon ditayangkan dalam event ni . Kira beruntunglah siapa yang datang ni , hahaha..
    Bukan itu sahaja, filem tayangan dari Uwei , he is a local artist yang turut hadir untuk tayangan filem beliau iaitu Hanyut and Tanjung Rambutan. Wah, bukan main banyak tayangan kitorang bagi .. And also , hasil karya daripada student2 juga ditayangkan , tapi yanag sayangnya aku tak dapat nk tengok , sebab aku sibuk jaga makanan kat bahagian atas . LOL 
 Well , event dah pon selesai dan aku boleh lah rehat tanpa memikirkan pasal event ni lagi . so fokus tuk kelas sahaja dan juga assignment. 

Ouh2, aku tak de la banyak bergambar dalam event ni . Ini sahaja la yang aku dapat dari group aku. boleh la ni tuk kenang-kenangan ngan dak2 ni . hahaha..
Nak kenal pasti aku yang mane ? cari la minah yang nampak macam pak arab =)
I Miss You Guys

No comments:

Post a Comment