Sunday 25 December 2011

Putrajaya + Assignment

Tanggal 24/12/2011 , ala.. nothing special about that date .. just wanna share with u guyz what i'm doing on that day . hehehe.. Pada hari tersebut , aku (Puteri Elia Anith Binti Mohd Termizi) bersama dengan 3 orang sahabat iaitu Kak Cik , Ariff and Faiz pergi bercuti ke Putrajaya (bercuti la sangat). Actually bukan bercuti  tapi pergi ber-assignment, hahaha.. Tapi yang buat assingment tu aku , heee.. ye la , saje je shoot gambar kat sana . Sebab kat situ tempat yang paling best nak shoot gambar , yang menyedihkan bagi aku .. cuaca kat sane sangat2 mendung, haish .. Tapi , semangat ber-assignment tak kan terbantut begitu sahaja , dengan keazaman yang ada , aku teruskan acara tembak menembak gamba aku dengan yang lain . So , ade la serba sedikit gambar yang aku nak share , hasil daripada acara tembak menembak aku kat Putrajaya
Kak cik and ariff  , we're having a good day even mendung . Kak cik with a her lovely smile and Ariff is a macho man (mata ke atas tangan kat bahu) hahaha...

Ariff and Faiz is a best frenz eva , ouh ya.. mase ni selumbar masuk kat tangan Faiz , but 1 caption yang aku bole bagi kat sini ialah "sweet" , hahahaha .. jangan marah ye, just kidding .

Angin kat sini memang best , tido kat sini lagi la best sebab angin die sejuk , huhuhuhu~
(Sayunya tengok Kak Cik , hahaha .. )

Makan time !! Sorry Faiz , ur picture time ni xde lor , hehehe ~~

Our tranport , Saga BML n BMW .. yehaa !!

Perjalanan diteruskan ke lokasi menembak , hahaha ..!!


Walaupun mendung , tak menjadi masalah untuk terus menembak , hewhewhew~~

Hasil titik peluh kami bersama , fuh !! ikutkan banyak lagi gambar , tapi malas nak upload . hahaha~~ 

One day spent time kat Putrajayapenat campur puas hati dibuatnya , hahaha.. but i wish , nak kesini lagi la . Best kot shoot gambar kat sini , sebab temapt dia unik . Kat KL mane jumpe tempat yang tenang cam ni , pastu tak ramai orang lak , hahaha.. Itu yang terbaik ..!! 
Atlast , my assignment dah pun siap . Boleh la goyang kaki jap , cepat siap , boleh la rilek ngan senang hati , hewhewhew ~
Oke lah , sampai sini saja la coretan yang tak seberapa aku ni .
Sekian ~ 

No comments:

Post a Comment