Monday 12 September 2011

Masalah Hati ??

hey guyz.. sorry la, cite kali ni, aku nak bertapis2 skit, hee.. cite kali ni just nk buat sesi luahan hati je.. hmm.. story nye gini.. dah bape hari dah aku asyik makan hati, haha.. maksud aku bkn makan hati lembu ke ayam . maksud aku makan HATI yang x bape sedap tu .. haa.. paham kan ?. sengsara x t'kate dibuatnye, aku kalau bole x nk ade masalah HATI ngan orang.. adoi, bila da rapat n sayang, x semestinya bahagia kn? mesti ade masalah punye..tapi nak luahkan tu, pada siapa aku nak story.. kawan2 yang ade pon, xkn dapat settle kan masalah HATI aku ni, diorg bole tolong happy kan aku je.. so, happy2 aku ni x kemane pon.. macam tu je la.. even kuar lepak ngan kawan2 nak release tension, tp masalah HATI ni , mmg x dapat dielakkan.. sorry kawan2, if i've spoil ur moods.. siyes la aku x bape suke ngan mende ni sume..  klu bole nk operate, bawak kuar hati ni, kasi bersih betol2. tu baru rase lega.. tapi, aku xdapat nak buat mende ni . celaru gila.. smpaikan aku t'pikir kat mane silap nye kesalahan aku ni or kate2 aku ni ade y wat kan rase x bape selesa ?? ishh.. kalau bole aku xnk ade masalah hati ni .. aku cuba b'tahan, tapi smpai bila aku bole b'tahan?? haihhh.... klu nak nangis pon x guna jugak, mcm sia2 je n rase bodoh pon ade .. smpai sini je la yang aku bole smpai kan .

that's all .. :)

No comments:

Post a Comment