Thursday 15 September 2011

I Still Alive, Alhamdulillah.. ~

hey peeps, new story lagi.. hee.. oke, title kali ni lain mcm skit.. sbb aku hapir2 kepada maut dijalan raya.. tapi alhamdulillah, aku masih hidup n selamat lagi.. malam tadi, aku n kawan aku pegi kuar makan sama2 at Subang, klu kat S.Alam da bosan.. kitorang ni mmg suke cari kelainan makanan n suke cuba makan kat tmpt y best.. sbb esok keje kang sng, kita tau nk makan kat tmpt mane y best, hahaha.. after makan kat satu kedai ni, kitorg otw balik S.Alam.. sampai kat trafik light dekat ngan Summit Subang, lampu merah.. mesti la kene b'henti.. skali ade satu kereta dari arah bertentangan ni, belok t'lalu laju smpai x bole nak kawal.. skali kereta td tu trus langgar divider kat tepi jalan yang betol2 sbelah kereta kitorng naik ni .. buat pertama kali nye excident kat depan mata aku , klu xde divider kat tepi ni, aku rase ngan kitorang skali excident .. huh.. nasib baik divider kat tepi jalan ni tinggi.. yang bawa kereta ni mabuk rupa nya.. patut la pon , hahahaha.. klu melayu yang bwk smbil mabuk ni , mmg bg makan kaki la ngan kitorg, nasib bek kau mat salleh. hahaha.. 
tapi syukur alhamdulillah xde kemalangan jiwa disitu, mat salleh tu selamat, dan kami sume pon selamat, alhamdulillah... 
moral disini ialah, jangan bawa laju n jangan bawa kete ketika mabuk .. huhuhu..
that's all :P

No comments:

Post a Comment