Sunday 25 September 2011

Gurau Kasar ..? Mintak Maaf Ye..

Hey2..
post ni, aku nk tujukan pada kawan2 aku yang rapat ngan aku.. yang x rapat tu , just teruskan membaca, x pon ttp je blog ni trus.. aku xkisah..
firstly.. aku nk minx maaf sgt2 to YunYun, Fyra San , Fara and also Bukhari.. hahaha.. sejak keblakangan ni , aku banyak sangat berubah sikap.. dr jd seorang yang lembut dari awal korang kenal, smpai aku berubah m'jadi kasar.. sorry guyz..
aku berubah bukan sebab putus cinta ke ape.. sebelum putus cinta pon da mcm ni an, tak kisah la korang panggil aku mak tiri ke ape.. sebab itu la aku, sifat keibuan secara tiba2 datang kan.. HAHAHA..
diorg cakap aku da makin garang.. ?? yerp.. aku sedar yang aku makin garang ngan korang.. tu pon b'sebab.. aku x nk mention name sape2.. haha..tapi aku harap orang tu cepat2 la berubah perangai ye.. sbb aku tegur kau sebab perangai kau mcm budak kecik.. everything y kene mengena ngan kau.. aku yang uruskan tuk kau.. haih.. nasib la kau kawan aku ..  HAHAHA..
and pastu korang cakap kat aku ni gurau kasar.. ??
yes, i already know about that.. hmm.. sorry sgt2.. sebab aku xtau nk ckp cam ne, aku t'lalu sensitive ngan ape yang korang cakap kat aku.. errghh!! aku kalau bole x nk mcm ni, just nak chill je ape y korang ckp, but sorry sgt2.. aku x b'maksud nk gurau kasar.. aku janji ngan korang.. aku cuba ubah perangai aku ni .. xnak gurau kasar2 lagi .. susah betul kalau ade mulut cabul ni .. HAHAHAHA...

but guyz.. selama aku gurau kasar ngan korang.. korang still nak kawan ngan aku..
thankx sgt2.. aku hargai sume tu .. (terharu)

that's all.. :)

No comments:

Post a Comment