Saturday 1 October 2011

Kisah Satu Hari ..

Seharian di rumah tanpa berbuat apa2, niat dalam hati nak buat assignment . Tapi, satu pun tak mau jalan...
Ntah ape masalah yang aku sedang alami dlam satu hari ni .. (cewah)
Tv dalam rumah sewa da la xde, dengar lagu yang ade pon dah rase muak..
Nak makan pon tak bape lalu.. (muak makan meggi katekan..)
On9 MukaBuku pon, xde orang nak tegur.. Apatah lagi Twitter, lagi la bosan..slalu m'update mende yang merapu x tentu pasal..
Handphone aku plak, rase nye dah boleh jual kot, xde orang nak text aku or call aku (senyap gila hp aku hari ni ..) sangat2 sunyi hari ni ..
R'mate aku pula, sedang melayan hobi lama diorg, iaitu TIDO disiang hari.. dalam ayat kasar aku ni , dah bole tempah kubur tuk sorang satu dah ni , HAHAHA.. (aku tau korang xkan bace blog aku, nyah nyah nyah ..!!)
Pergh.. kosong gila hidup aku ni .. klu balik Ampang pon lebih kurang je duduk kat Shah Alam..
Nak hang out ? ikutkan ade je plan nye.. tapi dah r'mate y lain tengah tido, sape je aku nak ajak kuar.. ?? mmg tak la aku keluar sorang2.. so, betapa je lah kat rumah ...
Jadi, aku buka la BLOG ni, merapik la sorang2.. HAHAHAHA.. ( dah x betol aku ni )

so xde ape nak diceritakan disisni. aku tengah kebosanan sebenarnya..
tu yang aku update blog, pastu merapu ikut suke aku.. HAHAHA..

so, thankx for read..
and that's all. :)

No comments:

Post a Comment