Thursday 8 September 2011

Cakap sorang2..

sentap x korang kalau korang tgh cite2 kat mber, skali xde sorang pon dgr ngan ape y korang tgh merepek..?? haaa.. the story of a day.. pasal ni la.. cakap sorang2. perghh!! mmg terbaik ckp sorang2 kn? hurm.. :(
aku rasa bagaikan cinta tak bertepuk sebelah tangan, sedih sgt2.. lagi2 cite pasal problem kita kat orang, haha. sedih sgt ..!!
dinding bilik aku je la yang paham perasaan aku.. sebab bole dikatakan semua citer aku selama ni, dinding je la yang dengar.. die je lah yang paham.. da macam orang gila la aku ni cakap sorang2.. "F" word la..
ye la.. aku ade kawan, bukan nye leh dengar rintihan aku.. sometimes, aku byk kali t'pikir la.. nk share ke x prob aku ni ngan kawan2.. tapi bila dipikirkan blk.. rase x payah la... wat penat je la air liur aku keluar. better diam kan diri je la. (touching nih)
kawan bukan la segala2 nya.. kawan just for fun jew, kalau datang masalah.. sume lari.. betoi ke x?
aku klu kawan2 ngan perempuan, kadang2 x bape paham sgt diorg ni.. ade setengah dr mber2 perempuan, ade y leh share masalah.. ade y x. tapi cite happy2 kite pon same je la, honestly la aku cakap trus terang.. aku mane ade ramai kawan perempuan.. bole kira ngan jari la wei.. (skit kan)
bukan sbb aku memilih, aku nak berkawan tapi diorang mcm xde respon positive.. so, xkan la aku nk terhegeh2 plak an..
hurm, rase nye pas ni.. aku kene ckp ngan dinding lagi la cam ni.. cite yang aku post ni.. ntah ade orang baca ke x.. ?? haih.. cakap sorang2 la lagi camni, bole gila la aku ni , sialey sialey ~~

so.. that's all..
ckp sorang2 lg .. ? adoi.... =.="

2 comments: