Wednesday 6 July 2011

Hari2 kene bising .. ^.^

seronok sgt kene bising ngan mak aku ari2.. hahahaha.. jahat nye aku. b'tapa derhaka nya aku smpai begitu skali aku bole buat mak aku bising kat aku hampir setiap hari, seriusly.. tanpa dipedulikan oleh jiran2 sebelah, mak dok peeekik tiap2 pagi nk kejut aku.. aku ni buat  mak aku mcm alarm plak nk kejut kn aku.. kejam2.. hahahaha.. xde la aku kejam mcm tu, aku cume liat skit nk bgn pagi2, sbb dalam cuti sem ni aku cume nk bantai tido lbh je, hahaha.. klu bab keje umah ni pon mak aku pon ade bising2 gak. bkn aku x kemas umah ke ape.. aku sbnr nye fed up nk kemas umah hari2. cuba lah kot mane pon kemas, umah ttp akn b'sepah. mmg x sah dalam mase 1 hari.. y sepah kn umah tu die jugak. hahaha.. mak marah la kot mane pon, lia cume bole buat baru ketuk baru b'jalan. x larat la cam ni sebenar nye. lagi 1 , mak aku pantang aku dduk dalam bilik. haiya.. itu mau bising juga ka..? apa aku bole kat dalam umah ni.. aku da jd x senang ddk au.. haiya.. mother2.. name pon anak dara mesti la ddk dalam bilik.. klu aku ank jantan mmg aku merayap entah kemane.. hahaha.. lg pun aku buat mak aku bising tiap2 hari ni bukn nye nk sakit kn ati mak.. tp cume itu y bole buat aku rindu bile aku b'jauhan ngan mak.. so.. bile da kene bising hari2 kite da jd t'biasa.. bila da b'jauhan.. rase pelik plak .. hee..

ps; thank to Allah coz give me Mak y sgt garang.. kerna setiap perkara y aku dimarahi, m'buat kn aku sentiasa mengingati die .. 


that's all :)

No comments:

Post a Comment