Thursday 7 July 2011

Cepat la habis cuti sem ni..

warrgghhh...!! lagi seminggu je tinggal nk habis kn cuti sem ni bai.. OMG..! can't wait la nak start new semester.. wohoo.. my mind aku da set nk study balik, dgn azam y fresh, dgn perangai baru, dgn idea baru, dgn kawan baru.. (i guess so.. ) dgn itu, dgn ini la, bla bla bla.. huhuhu.. ecxited x t'hingga jadi nye, ngeh, ngeh, ngeh.... tp nk menunggu seminggu ni, mcm lama sgt.. haih.. sgt bosan cuti sem ni.. seriusly.. i'm so f******g bored dude..!! (sorry for that word) dgn x kemane n rutin yang sama setiap hari.. SETIAP HARI..!! n kene marah ngan mak dgn sebab yang sama setiap hari.. SETIAP HARI..!! (saja p'besarkn word's tu, HAHAHAHA..) mati kutu jadi nye ..bole diakatekn mmg xde life dlm mase sbln lbh.. huhuhu.. dengan harapan besar ini, aku m'harapkn cuti sem ni, cepat2 la habis.. sbb aku x sabar nk b'gossip ngan girlfriend2 aku, nk jumpe mber sekampus.. can't wait to see u guyz, really miss it .. can't wait la nk balik s.alam, hahaha.. erm.. story about my pointer.. ump, alhamdulillah.. kekal x b'ganjak sng cite la, hahaha.. open new sem, nk buat betol2. sem lepas jgn dikenang, aku anggap sbg tauladan dalam hidup..  hee.. ump, aku rase smpai sini je la kot , hahahaha.. 




that's all :)

No comments:

Post a Comment