Monday 13 June 2011

Monitor Antik

huh..!! bertapa antik nye monitor aku ni.. tahun bila punye mane la aku pakai??!! seriusly.. aku sedang mengalami kesukaran nk buat kje2 design ngan monitor antik ni.. hmm.. aku igt kan cuti semester ni nk improve la skit skill2 dalam designing ni.. tp.. hampeh je, monitor lame aku ni da rosak dek diperjahanam kan oleh adik aku y sorg ni, ntah ape la die buat.. haih . tp smpai bila bole b'tahan kan? nk tgk skrin pon ssh, kecik benor.. hm ye la, asalkn bole pakai, dari x le pakai, mmg aku mati kutu la jwb nye .. monitor lame aku y lg satu ni, mmg x le nk diselamatkn lg, so.. nk bli baru ni .. ???????? sape y nk belikn ... ???? possible la nk minx kat mak aku, confirm die akn cakap.. "sedap mulut hangpa je nk suh aku beli? , bulu *&^% aku ade la nk beli tu sume kan!!" xyah cakap pon x pe, tapi aku da bole agak ape die akan ckp nnt, hahaha .. mmg ssh nk pikir pasal nk beli itu ini sume.. but. i miss my old monitor.. hukhukhuk.. for now, aku kene b'tahan dulu ngan monitor lame ni, wlpun aku x bape ngam sgt ngan 'die' ni .. hahahaha..  tapi aku kene hargai ape y ade drpd y x de (baru ade kesedaran) hee...

that's all..!!

No comments:

Post a Comment