Monday 13 June 2011

cuti-cuti ..

wah.. cuti semester..!! hari yang paling indah bagi budak2 U mcm aku ni nak b'cuti, hahahaha.. so, aktiviti2 tuk cuti ni.. mmg xde ape la sgt kan .. just ddk t'perap kat umah mcm tapai basi n x kemane . dapat cuti ni pon , kadang2 m'bosan kan gak. sbb dah dduk umah ni, mmg dah x bole kemane2.. maklum la, aku ni kan perempuan. tp ade gak keinginan nak kuar b'jalan ngan kawan2.. tp, org mcm aku ni mesti ade sbb x bole kuar.
antaranya ialah :
1. *"fulus" mesti kena ade.. wajib ade ..(*money)
2. xde motif nak kuar.. kang kuar memilau kemane tah ngan xde tujuan. ape je aku dapat ? hahaha.. 
3. transport pon xde, aku nk kuar cam ne? 
4. klu kuar pon, bukan bole blk lmbt sgt.. hahahaha.
5. mak aku x bg kuar (jgn sesekali aku kena tny sbb ape aku x bole kuar)
6. xde mber yang aku nak ajak kuar, hehe.. 
7. tu je la kot yang aku bole bg sbb .. hahahahaha..
ha.. xde ape sgt la nk dicite kan kat sini, aku smmg nye bosan ddk kat umah, ddk kat umah pon just tgk movie sepanjang hari, then internet, memasak, mengemas, and dgr mak pekik tiap2 pg sbb aku slalu bgn lmbt even x smpai pon tgh ari lg .. hahahaha.. klu bole, cepat la abis cuti semester ni.. aku nak study balik (dan2 semangat nk study balik) hahaha.. 

that's all .. :)

No comments:

Post a Comment