Tuesday 14 February 2012

Al-Fatihah

Assalamualaikum .
hey guyz , today i've got a bad news from my sister . Dia bagitau yang pakcik aku , baru je kembali kerahmatullah . Innalillah .
Yang sedihnya , aku tak kenal siapa dia walaupun die cuma adik tiri mak aku . Diakhir zaman ni , perlu la kita mengeratkan lagi hubungan antara keluarga , tapi bagi aku tak kesampaian sebab Allah lebih menyayangi arwah . As long we didn't know each other , it's ok . Tiada salah dan silap telah arwah lakukan , jika ada pun kesilapan , telah pun aku ampunkan.
Semasa aku tengok gambar arwah , sebak aku tengok keadaanya . Aku dapat rasakan keperitan yang die alami , keperitan bila dia menghadapi sakaratul maut . Ya Allah .. sukar diungkapkan untuknya . Tapi arwah sudah pun laluinya.
Tak dapatlah aku nak menziarahi dia, tak dapat la aku menatapi wajahnya, tak dapatlah aku mengenali dirinya.
Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman , jauhilah dia dari seksaan kubur , jauhilah dia dari segala perkara yang boleh membuatkan dia teseksa . Semoga kita akan disatukan kembali di Al Jannah nanti Insyaallah . .
Al-fatihah buatnya .. 

No comments:

Post a Comment