Wednesday 13 July 2011

Secebis Kertas ..

cuti sem hampir habis da.. lagi bape hari je tggl. so, dgn itu aku mengeluarkan secebis kertas y ade dlam poket seluar aku, kemudian aku mula melilau m'cari pen . nk cari pen dalam umah ni mmg payah, pencil case aku t'tinggal plak kat s.alam . hurm.. jadi, keje cari mencari punye lah mencari ..  atlast, aku jumpelah crayon .. (crayon pon bole..)
tanpa m'buang masa, aku mula la catit ape y aku nk katakan .. 

 " putput y comel xkan give up cam tu je.. putput, semester kali ni buat betol2 tau.. gunakn kecomelan y ade. target la bape byk 'laki macho' y putput nak . " hahaha.. 

wow, betol2 ayat nakal ni .. hehehehe.. hanya kiasan saja je ni . tiada niat nak pasang y lain, ehehe . dgn harapan y besar, bak ibu mengadung.. lalu aku simpan lah secebis kertas itu td ke dalam dompet aku.. klu aku smpan lg kat dlam poket seluar. da sah2 aku akn lupa.. msuk dalam mesin basuh, pastu hancur lebur kertas tu.. habis la kertas prepare tuk semester kali ni .. huhuhu .. 
x lame kemudian, aku jumpe lagi secebis kertas kosong.. lalu aku m'capai crayon td dan trus tulis lagi nota y paling ringkas untuk someone.. 

 "teddy.. pingu rindukan teddy la.. rindu shangat-shangat, hee (gelak comel).. pingu always love teddy tau, love you sho much, hihihi .. "

ringkas je nota nye, hehehe.. persediaan untuk semester kali ni sudahh pon t'catit. so, xde la aku lupa matlamat aku kali ni .. "don't play play" itu la pesan phua chu kang kat aku mase aku catit note tu td, hahaha .. ump, nnt aku cuba la "target sebanyak mane bole" ..  


that's all.. :)

No comments:

Post a Comment